ΜΗΝΥΜΑ

ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ...ΚΑΠΑΚΩΝΕΙ..ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΔΕΙΑΖΕΤΕ ΤΑ.....ΒΑΡΗ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΑΣ!ΚΑΙΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΕΣΑ ΜΑΣ!ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΤΕ!!!!....
JellyMuffin.com

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

ΓΙΑ ΝΟΣΟΥΣ ΜΑΤΙΩΝ



ΨΑΛΜΟΣ 120ος
ρα τος φθαλμούς μου ες τὰ ὄρη, ὅθεν ξει ἡ βοήθειά μου2 ἡ βοήθειά μου παρὰ Κυρίου τοῦ ποιήσαντος τν ορανν καὶ τν γν3 μὴ δης ες σάλον τν πόδα σουμηδὲ νυστάξῃ ὁφυλάσσων σε4 ἰδοὺ οὐ νυστάξει οδὲ ὑπνώσει ὁ φυλάσσων τν ᾿Ισραήλ5 Κύριος φυλάξει σεΚύριος σκέπη σοι πὶ χερα δεξιάν σου· 6 ἡμέρας ὁ ἥλιος οὐ συγκαύσει σεοδὲ ἡ σελήνη τν νύκτα7 Κύριος φυλάξει σε πὸ παντς κακοῦ, φυλάξει τν ψυχήν σου ὁ Κύριος8 Κύριος φυλάξει τν εσοδόν σου καὶ τν ξοδόν σου πὸ τοῦ νν καὶ ἕως τοῦ αἰῶνος.

ΨΑΛΜΟΣ 121ος
Εράνθην πὶ τος ερηκόσι μοι· ες οκον Κυρίου πορευσόμεθα2 ἑσττες σαν οἱ πόδες μν ν τας αλας σου, ῾Ιερουσαλήμ3 ῾Ιερουσαλμ οκοδομουμένη ς πόλις, ἧς ἡ μετοχὴ ατςπὶ τὸ ατό. 4 ἐκεῖ γρ νέβησαν αἱ φυλαί, φυλαὶ Κυρίουμαρτύριον τῷ ᾿Ισραήλτοῦ ἐξομολογήσασθαι τῷ ὀνόματι Κυρίου· 5 ὅτι κεῖ ἐκάθισαν θρόνοι ες κρίσινθρόνοι πὶ οκον Δαυΐδ6ρωτήσατε δὴ τὰ ες ερήνην τν Ιερουσαλήμκαὶ εθηνία τος γαπσί σε· 7 γενέσθω δὴ ερήνη ν τῇ δυνάμει σου καὶ εθηνία ν τας πυργοβάρεσί σου8 ἕνεκα τν δελφν μου καὶ τν πλησίον μου, ἐλάλουν δὴ ερήνην περὶ σο· 9 ἕνεκα τοῦ οκου Κυρίου τοῦ Θεοῦ ἡμν, ἐξεζήτησα γαθά σοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...