ΜΗΝΥΜΑ

ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ...ΚΑΠΑΚΩΝΕΙ..ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΔΕΙΑΖΕΤΕ ΤΑ.....ΒΑΡΗ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΑΣ!ΚΑΙΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΕΣΑ ΜΑΣ!ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΤΕ!!!!....
JellyMuffin.com

Κυριακή, 22 Ιουλίου 2012

ΘΕΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΑ


Η θεουργία όμως έχει και μια πιο άμεση χρησιμότητα: την μαντική δια της αποκαλύψεως. Στο 3ο βιβλίο του έργου «Περὶ Μυστηρίων», πού είναι εξ ολοκλήρου αφιερωμένο στη μαντεία, ο Πρόκλος διατείνεται πώς έλαβε από τους δαίμονες πολλές αποκαλύψεις για το παρελθόν και το μέλλον.
ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΜΑΓΙΚΟΣ
Διακρίνουμε κυρίως δύο τύπους θεουργίας: εκείνον πού στηρίζεται μόνο στη χρήση συμβόλων ή συνθημάτων και εκείνον που προσφεύγει στις υπηρεσίες ενός υπνωτισμένου διάμεσου (μέντιουμ).
Ο πρώτος τύπος, που χρησιμοποιεί τα σύμβολα ή συνθήματα, εμφανίζεται κάτω από το γενικό όνομα Τελεστική (εκ του τελείν) και ενδιαφέρεται για τον καθαγιασμό και το ζωντάνεμα των αγαλμάτων, με σκοπό την επίτευξη χρησμών, όπως φαίνεται από τα ακόλουθα αποσπάσματα του Πρόκλου:
«Τὴν τελεστικὴν καὶ χρηστήρια καὶ ἀγάλματα θεῶν ἰδρῦσθαι ἐπὶ γῆς καὶ διὰ τινων συμβόλων ἐπιτήδεια ποιεῖν τὰ ἐκ μερικῆς ὕλης γενόμενα καὶ φθαρτῆς εἰς τὸ μετέχειν θεοῦ καὶ κινεῖσθαι παρ’ αὐτοῦ καὶ προλέγειν τὸ μέλλον». (Πρόκλος, «Εἰς Τίμαιον» III.155.18).
«Ἡ τελεστικὴ διακαθήρασα καὶ τινας χαρακτῆρας καὶ σύμβολα περιτιθεῖσα τῷ ἀγάλματι ἔμψυχον αὐτὸ ἐποίησεν» (Πρόκλος, «Θεολογούμενα Πλάτωνος» I.28, σ. 70).
Ο Ψελλός, μολονότι συνδέει επίσης την Τελεστική με τα αγάλματα, δίνει στους όρους λίγο διαφορετική ερμηνεία: «τελεστικἠ δὲ ἐπιστήμη ἐστὶν ἡ οἷον τελοῦσα τὴν ψυχὴν διὰ τῆς τῶν ἐνταῦθα ὑλῶν δυνάμεως». Ο Ιεροκλής πάλι, αν και αντιπροσωπεύει μία διαφορετική παράδοση, θεωρεί την τελεστική σαν την τέχνη που καθαρίζει το πνεύμα («Σχόλια εἰς Χρυσὰ Ἔπη»).
Πρέπει εδώ να υποθέσουμε ότι κάποια στοιχεία τής απόρρητης αυτής επιστήμης πρέπει να προέρχονται από τα «Τελεστικά» του Ιουλιανού. Είναι όμως βέβαιο ότι τα σύμβολα ανάγονται στα Χαλδαϊκά Λόγια.
ΑΛΧΙΜΙΚΑ ΜΑΓΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ
Για το τι ήταν ακριβώς τα σύμβολα ή συνθήματα, μας πληροφορεί με αρκετή σαφήνεια ο Ψελλός: «ἐκείνη γὰρ (ἡ τελεστικὴ ἐπιστήμη) τὰ κοῖλα τῶν ἀγαλμάτων ἐμπιπλῶσα οἰκείας ταῖς ἐφεστηκυίαις δυνάμεσι, ζῷων, φυτῶν, λίθων, βοτάνων, ῥιζῶν, σφραγίδων, ἐγγραμμάτων, ἐνίοτε δὲ καὶ ἀρωμάτων συμπαθῶν, συγκαθιδρύουσα δὲ τούτοις καὶ κρατῆρας καὶ σπονδεῖα καὶ θυμιατήρια, ἔμπνοα ποιεῖ τὰ εἴδωλα καὶ τῇ ἀπορρήτῳ δυνάμει κινεῖ...». Πρόκειται λοιπόν για γνήσια θεουργική επιστήμη, η οποία σίγουρα προέρχεται από τον υπομνηματισμό του Πρόκλου πάνω στα Χαλδαϊκά Λόγια. Όσον άφορα στα ζώα, τα βότανα, τους λίθους και τα αρώματα, αυτά υπάρχουν στον «Περὶ Μυστηρίων» του Ιαμβλίχου. Ο Πρόκλος με τη σειρά του μας δίνει ένα πλήρη κατάλογο μαγικών βοτάνων, λίθων κ.λπ., πού είναι , υλικά κατάλληλα για ποικίλους σκοπούς.
ΙΕΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ
Η καταλληλότητα των διαφόρων αυτών υλικών στηρίζεται, κατά τον Πρόκλο, στο γεγονός ότι κάθε θεός έχει το δικό του ιδιαίτερο «αντιπρόσωπο» στο βασίλειο των φυτών, των ζώων, των μετάλλων και των αντικειμένων γενικότερα. Ένας τέτοιος «αντιπρόσωπος» είναι εν δυνάμει σύμβολο του θεού ή περιέχει ένα σύμβολο του θεού. Επομένως το σύμβολο βρίσκεται σε επικοινωνία με τη θεϊκή αρχή. Τα σύμβολα έμεναν σφραγισμένα μέσα στο άγαλμα και τα γνώριζε μόνο ο τελεστής (Πρόκλος, «Εἰς Τίμαιον» Ι.273.11). Παρόμοιες δοξασίες επιβιώνουν ακόμα και σήμερα: μια ίδια πρακτική εφαρμόζεται στο σημερινό Θιβέτ, όπου τα αγάλματα καθαγιάζονται με την εισαγωγή στο εσωτερικό τους γραπτών μαγικών επωδών και άλλων μαγικών αντικειμένων.
Οι σφραγίδες (= οι σφραγιδόλιθοι) και τα εγγράμματα           ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΑ:




Προσφατα ακουσες ,διαβασες η βρηκες μια καλη συνταγη να σε βοηθησει να λυσεις τα προβληματα σου.
Αισθανθηκες χαρα γιατι ακουσες απ καποιον αλλο πως τον βοηθησε.
Συμπερανες οτι αφου βοηθησε καποιον αλλο γιατι οχι και εμενα?
Αναλογα με το τι ηταν η συνταγη(μαγικη-ψυχολογικη-οραματισμος κτλ)σχεδιασες ενα πλανο δρασης.
Πως θα βρεις τα υλικα...πως θα διαλογιστεις...ποιες ωρες ειναι καταληλες κτλ
με ευλαβικη προσοχη εκανες ολα που επρεπε και τωρα περιμενεις τους καρπους των κοπων σου..
Ομως δεν βλεπεις ακομα αποτελεσματα..η τα αποτελεσματα ειναι πολυ μικρα για τις προσδοκιες σου.
Μηπως εκανα κατι λαθος?μα γιατι δεν λειτουργει για μενα?
Μηπως αν εβρισκα μια ποιο δυνατη συνταγη?Μηπως ενα καλυτερο βιβλιο ,μηπως μια ποιο δυνατη πραχτικη...μηπως να ξαναδοκιμασω την ιδια να δουμε μηπως κατι γινεται...
Μπορει επισης τελευταια να ακουσες για το νομο της ελξης η καποιες νεες πραχτικες και παλιες που ερχονται κατα καιρο στο προσκηνιο...αλλα παρολα αυτα τιποτα δεν μοιαζει να δουλευει.
Μπορει επισης να εισαι πολυ προχωρημενος στην μαγεια,τον αποκρυφισμο,το διαλογισμο κτλ και παρολες τις προσπαθειες σου να μην βλεπεις τα αποτελεσματα που θες.
Αντιθετα βλεπεις γυρω σου ατομα που καμια σχεση δεν εχουν με τον αποκρυφισμο και ευημερουν..
Αλλος εχει την δουλεια η την επιχειρηση που θες ,αλλος την σχεση που τοσο επιδιωκεις κτλ
Τι γινεται διερωτιεσαι τελικα ?μηπως ολα αυτα δεν ειναι παρα ευσεβεις ποθοι?γιατι δεν δουλευουν για μενα?
Εχω μια απαντηση για το θεμα και στη γραφω.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΦΟΒΟΙ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΜΑΤΑ ΑΠ ΤΟ ΠΑΡΕΛΛΘΟΝ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΦΥΛΑΚΗ ΣΚΕΨΕΩΝ-ΕΣΦΑΛΕΜΕΝΑ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ.
Στην εξωτερικη ζωη οταν ενα ατομο παει φυλακη ...αναλογα τα χρονια που ειναι να μεινει ,μπαινει σε αδρανεια για 5-10 η και για παντα σε καποιες περιπτωσεις.
Στην εσωτερικη μας αορατη ζωη ,βαθεια μεσα στο ασυνειδητο μας υπαρχουν εγγραφες που δημιουργουν εσωτερικες φυλακισεις.
Ας παρουμε για παραδειγμα τα χρηματα:
Μηπως κατα βαθος πιστευουμε:
Το χρημα ειναι η πηγη ολων των κακων
Τα χρηματα δεν φυτρωνουν σε δεντρα θελει σκληρη εργασια
Οι πλουσιοι ειναι κακοι ανθρωποι και απατεωνες
Αν εχω χρηματα το περιβαλλον θα με φθονοι
Ο θεος ειπε να ειμαστε φτωχοι αλλα τιμιοι
Αν δεν κανεις καποια απατεωνια δεν μπορεις να βγαλεις χρηματα
Αν αποκτησω ποτε χρηματα θα ειναι απ κανα λοττο μονο
Ας αρκουμε σε λιγα να μην μπλεξω ...
============================
Στις σχεσεις:
Μακαρι να ειμουν καποιος αλλος..
Οι γυναικες κοιταζουν μονο τα χρηματα...
Οι αντρες ειναι ολοι ετσι..
Δεν αξιζω να βρω καποιον καλο
Σιγουρα θα με απατησει
Ειναι πολυ ομορφος-η για μενα
κτλ
================
Στην υγεια:
Ολα ειναι μολυσμενα
Καθε χρονο αρρωσταινω τοσες φορες
Παντα εχω πονους εκει...
κτλ
=
(= γραπτές συνταγές) ανταποκρίνονται στους χαρακτήρες και τα ονόματα ζωτικά του Πρόκλου («Εἰς Τίμαιον» III.6.13). Οι χαρακτήρες περιέχουν στοιχεία όπως τα επτά φωνήεντα, πού αντιστοιχούν στους επτά πλανήτες, οι όποιοι με τη σειρά τους αντιστοιχούν στους επτά πλανητικούς θεούς. Οι
χαρακτήρες είτε γράφονται (θέσις) είτε εκφωνούνται (εκφώνησης). Ο Πορφύριος περιέλαβε στον κατάλογο των μαγικών υλικών και τις απεικονίσεις (figurationes) καθώς και κάποιους μαγικούς ήχους. O τρόπος πού γινόταν η «απαγγελία» των εκφωνήσεων, η προφορά, το ιδιαίτερο χρώμα της φωνής, το ύφος, οι κινήσεις, η στάση του σώματος και τα λοιπά χαρακτηριστικά αποτελούσε είδος επαγγελματικού μυστικού, πού παραδιδόταν προφορικά και με πάσα μυστικότητα. Αν οι εκφωνήσεις γίνονταν με λάθος τρόπο, ήταν ανίσχυρες και αναποτελεσματικές, όπως μας πληροφορεί η Σούδα και ο Ψελλός.


Σύμφωνα με τον Πρόκλο κάθε θεός έχει το δικό του ιδιαίτερο «αντιπρόσωπο» στο βασίλειο των φυτών, των ζώων, των μετάλλων και των αντικειμένων γενικότερα. Ένας τέτοιος «αντιπρόσωπος» είναι εν δυνάμει σύμβολο του θεού ή περιέχει ένα σύμβολο του θεού. Επομένως το σύμβολο βρίσκεται σε επικοινωνία με την θεϊκή αρχή. Τα σύμβολα έμειναν σφραγισμένα μέσα στο άγαλμα και τα γνώριζε μόνο ο τελεστής.
Όπως η τελεστική έτσι και η τέχνη της παραγωγής «εμψύχων» αγαλμάτων, κατά την οποία φυλακίζουν μέσα σε αγιασμένες εικόνες και αγάλματα με την βοήθεια βοτάνων, λίθων και αρωμάτων τις ψυχές των δαιμόνων ή των αγγέλων, ανακαλύφθηκε από τους αρχαίους Αιγυπτίους. (Πηγή: Περιοδικό Ιχώρ, τεύχος 43, άρθρο «Θεουργία και αρχαία τελετουργία», Αντώνης Αντωνόπουλος, σελίδα 23)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...