ΟΙ «ΑΝΤΙΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ» ΑΠΟΨΕΙΣ & Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ
Το παρακάτω βίντεο είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση αυταπόδειξης των θέσεων του εθνικισμού και δηλαδή μια περίπτωση «απόδειξης» των εθνικιστικών θέσεων επί την βάση του πατριωτισμού π.χ. οι Έλληνες είναι ή ήταν «ανώτεροι» επειδή είναι ή ήταν Έλληνες ή οι Έλληνες είναι ή ήταν «ανώτεροι» διότι το αντίθετο αποτελεί αντιπατριωτική θέση. [Σημείωση: Σε καμιά περίπτωση όλα αυτά δεν αποτελούν προσπάθεια μείωσης του Ελληνικού πολιτισμού αλλά αντιθέτως αποτελούν καταγγελία της πλάνης του εθνικισμού. Ο πατριωτισμός ασφαλώς δεν είναι κακός. Αλλά ο «ανώτερος εθνικισμός» είναι ψευδές σχήμα και στην περίπτωση όπου αναμιγνύεται το σωτηριακό ζήτημα, είναι άκρως απορριπτέος εφόσον καλλιεργεί αισθήματα περιφρόνησης προς τους ανθρώπους άλλων εθνών, αναπόδεικτες ρατσιστικές θεωρίες ανωτερότητας όπως εδώ, εδώ, εδώ, και εδώ και τέλος επειδή πλανά οικτρά, όσο αφορά την θεολογία, αφού υποστηρίζει την «ανωτερότητα» του 12θέου με πλάγιο τρόπο. Πράγμα που δεν έχασε την ευκαιρία να διατυπώσει ο νεοπαγανισμός της Ελλάδας ακριβώς στην ίδια εκπομπή εκμεταλλευόμενος την υπερήφανη έπαρση που επιβλήθηκε ενάντια στις αντιρρήσεις μιας μαθήτριας της Γ΄ Γυμνασίου δίδοντας στερεή τροφή στην ανησυχία που εμφανίζεται στην παρούσα ενότητα.]
Σχόλια στο βίντεο
Βίντεο. Μέγεθος : 2.5Μb. Διάρκεια: 13΄58΄΄. Χριστίνα Μερτζανίδου, Μαθήτρια Γ΄ Γυμνασίου σχόλια κατά των εθνικιστικών ψευδαισθήσεων. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Alter, Οι Πύλες του Ανεξήγητου, θέμα «Τα μυστικά των αρχαίων» 18/02/2006)
Το όλο θέμα ξεκινά με την ένσταση της μαθήτριας Γ. Γυμνασίου προς τους έχοντες την εθνικιστική θέση (Γεώργιος Τσαγκρινός, Ραδάμανθυς Αναστασάκης & Παύλος Πισανός) πως οι Έλληνες «τα είπαν όλα» και πως μόνο οι Έλληνες «έχουν πρόσβαση στην γνώση». Επιπλέον αργότερα ως ένσταση προστίθεται η άποψη ενάντια στην σημερινή Ελλάδα η οποία αν και θεωρείται πολιτισμική παραγωγός, εντούτοις δεν κατορθώνει να διακριθεί σε ζητήματα «εξέλιξης» έμπροσθεν των άλλων εθνικών κρατών. Σπουδαίως η μαθήτρια της Γ. Γυμνασίου θέτει ακόμη και το ζήτημα της προβληματικής «ελληνικής» παιδείας. Σε αυτή την δεύτερη διαπίστωση της με άλλα λόγια, καταρρίπτει την εθνικιστική μανία περί ανωτερότητας ή πρωτοκαθεδρίας των Ελλήνων, αφού αν κάτι τέτοιο ίσχυε στην πραγματικότητα θα έπρεπε να ισχύει πάντοτε ανεξαρτήτου εποχής. Με άλλες λέξεις θέτει ζήτημα κοινωνικοπολιτικοοικονομικών συνθηκών. Η μαθήτρια λίγο αργότερα θέτει θέμα για τις «ψευδαισθήσεις» που δημιουργούνται από τους εθνικιστές στους Έλληνες πολίτες για την λεγόμενη «ανωτερότητα» των Ελλήνων. Τελείωσε τις παρατηρήσεις της με την διαπίστωση πως «αν ο καθένας μιλούσε για όσα μόνο ήξερε θα επικρατούσε τεράστια σιγή στον κόσμο». Της «απάντησε» ο Γεώργιος Τσαγκρινός λέγοντας της να το εφαρμόσει στον εαυτό της, αν και η μαθήτρια δεν είναι εκείνη που δογμάτισε σαν τους εθνικιστές αλλά εκείνη που αμφισβήτησε τις θέσεις των εθνικιστών. Με άλλα λόγια της ζητήθηκε να σιωπήσει. Αυτή είναι και η τελική θέση των όποιων φανατικών εθνικιστικών όπως και των νεοπαγανιστών, που τυγχάνουν εξακριβωμένα απόλυτοι εθνικιστές.

Αριστερά: Παύλος Πισανός, Παραγωγός Ταινιών - Συγγραφέας. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Alter, Οι Πύλες του Ανεξήγητου, θέμα «Τα μυστικά των αρχαίων» 18/02/2006)
1. Για τον Παύλο Πισανό, όλα όσα ανακάλυψαν ή όχι οι υπόλοιποι λαοί είναι μια «μίμηση κακή ή καλή» των όσων είπαν οι αρχαίοι Έλληνες που τα «είπαν όλα» (βλέπε και Δαυλό). Σε ύστερη στιγμή η Χριστίνα Μερτζανίδου αντιπροτείνει πως οι πυραμίδες και τα ζιγκουράτ (της Μεσοποταμίας) υπήρξαν πολύ πριν τον Παρθενώνα (την «απάντηση» σε αυτή την θέση δίδει ο Αναστασάκης Ραδάμανθυς, βλέπε κάτωθι). Στην θέση της Χριστίνας Μερτζανίδου περί ψευδαισθήσεων, κατηγορεί την πρώτη με δυνατούς τόνους για «ύβρεις» και «άγνοια» και της δίδει «μία απάντηση, μια και καλή να τελειώνει [το ζήτημα]», πως δηλαδή:
α. καμία έδρα πανεπιστημίου στον κόσμο δεν διδάσκει ζιγκουράτ (!), (δηλαδή ο Βαβυλώνιος πολιτισμός είναι μηδαμινός)
β. καμία έδρα πανεπιστημίου δεν διδάσκει όσα διατείνεται η Χριστίνα Μερτζανίδου επειδή όσα αυτή διατείνεται «δεν κολλάνε πουθενά» (!)
γ. προσβάλλει τα ιερά και τα όσια των πανεπιστημίων του κόσμου σήμερα (;)
δ. δεν υπάρχει έδρα φιλοσοφίας που να μην διδάσκει Ελληνική φιλοσοφία (δεν συμπληρώνει ότι διδάσκονται και άλλων φιλοσοφίες. Αλλά και άλλες να μην διδάσκονταν αυτό δεν αποδεικνύει την «ανωτερότητα» των Ελλήνων, ούτε καθιστά τους υπόλοιπους πολιτισμούς «μιμητές κακούς ή καλούς» εκείνου του Ελληνικού)
ε. δεν υπάρχει γεωμετρία στον κόσμο που να μην είναι Ευκλείδεια (!) (δεν συμπληρώνει πως υπάρχει μη Ευκλείδειος γεωμετρία του Αϊνστάιν και των επόμενων κοσμολόγων [ελλειπτική, υπερβολική & απόλυτος])
στ. δεν υπάρχουν μαθηματικά που να μην είναι πυθαγόρεια και ευκλείδεια (!)
ζ΄. δεν αγαπά την πατρίδα της καθόλου. «Η πατρίδα θέλει σεβασμό». (!) (αυτή πρέπει να είναι και η οριστική θέση κάθε εθνικιστή αλλά και κάθε νεοπαγανιστή ιδίως στο ζήτημα της θρησκείας)

Αριστερά: Δημήτριος Λέκκας, Μαθηματικός - Συνθέτης. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Alter, Οι Πύλες του Ανεξήγητου, θέμα «Τα μυστικά των αρχαίων» 18/02/2006)
2. Ο Δημήτριος Λέκκας διατείνεται πως οι Έλληνες έθεσαν τον ορισμό της επιστημονικής γνώσης όσο αφορά τα μαθηματικά. Αυτή είναι και η μόνη ορθή άποψη που ακούστηκε «ενάντια» στην θέση της Χριστίνας Μερτζανίδου και πρέπει να λεχθεί ότι κάτι τέτοιο δεν περιορίζεται μόνο στα μαθηματικά αλλά σε όλες τις επιστήμες (Αριστοτέλης, Αναλυτικά Ύστερα). Από κει και έπειτα όμως ο κάθε λαός δεν δύνανται να αποκλεισθεί από την ανακάλυψη της γνώσης επειδή ο Ελληνικός λαός έθεσε την περιγραφή της επιστήμης. Και σαφώς ο Δημήτριος Λέκκας το ξεκαθαρίζει αναφέροντας πως οι «ικανοί άνθρωποι μπορεί να προέρχονται από οπουδήποτε» κάτι που ασφαλώς επικαλείται η Ορθοδοξία όσο αφορά και το σωτηριακό ζήτημα. Οι απόψεις του αντικρούονται από τον Ραδάμανθυ Αναστασάκη όσο αφορά το ζήτημα των «αποδεδειγμένων μαθηματικών».

Αριστερά: Ραδάμανθυς Αναστασάκης, καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου - Διευθυντής «Ιδεοθέατρου». (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Alter, Οι Πύλες του Ανεξήγητου, θέμα «Τα μυστικά των αρχαίων» 18/02/2006)
3. Ο Αναστασάκης Ραδάμανθυς σε αντιπρόταση της Χριστίνας Μερτζανίδου για τις πυραμίδες και τα ζιγκουράτ, «διδάσκει» πως ο αριθμός Φ είναι μέρος της Φύσεως αλλά μόνο «ο ελληνικός(;) νους ήταν εκείνος που μελέτησε τα φαινόμενα της φύσεως». Κατά «περίεργο» τρόπο επιτίθεται στις επιστημονικές θέσεις του Δημητρίου Λέκκα αντιπροτείνοντας πως «σταμάτησε με την αποδεικτική την στείρα(;) να εκφράζεται η εσωτερική δομή των μαθηματικών». Στην ουσία έχει κανείς να κάνει με διδασκαλίες με τις οποίες ήρθε σε αντίθεση η Ορθοδοξία και δηλαδή την αριθμοσοφία, αντίθεση που ακόμη και σήμερα ερμηνεύεται από «καλοθελητές» ως θέση «ενάντια στην επιστημονική γνώση». Επιπλέον ο Αναστασάκης Ραδάμανθυς, αποδίδει τις επιτυχίες αυτές των Ελλήνων ακόμη και στις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην Ελλάδα, όπως στην «θερμοκρασία», αν και δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεται πως σχεδόν όλοι οι λαοί στο ίδιο Γεωγραφικό πλάτος βιώνουν τις ίδιες θερμοκρασίες. Αλλά με ιδιαίτερη έμφαση ο Ρ. Αναστασάκης αιτιολογεί όλα όσα υποστηρίζει, με την υποστήριξη του Παύλου Πισανού, στην «ευλογία του τόπου» και στις «δονήσεις» που οφείλονται στην θέση της Ελλάδας ως «ομφαλού της γης». Με άλλα λόγια παραβλέποντας εντελώς τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες, όλα ανάγονται σε μεταφυσική του χώρου αντιφατικά προς την «ανωτερότητα» των Ελλήνων (ανθρώπων). Κανείς όμως από όλους αυτούς τους υποστηρικτές της «ιερής γεωγραφίας» δεν εξηγεί γιατί ο «ευλογημένος αυτός τόπος ή χώρα» δεν έδωσε γέννηση στην πρόοδο - «ανωτερότητα» και των λοιπών βιολογικών συστημάτων (ζώα - φυτά) αλλά μόνο στους Homo Sapiens «Έλληνες». Ο Αναστασάκης Ραδάμανθυς τελικά παραδέχεται πως και άλλοι λαοί έχουν «κάνει λειτουργίες πολιτιστικές» αλλά η διαφορά γι’ αυτόν έγκειται στο ζήτημα της «ποιότητας», αν και δεν ενδιαφέρεται να αποδείξει με ποια κριτήρια θέτει ζήτημα ανωτερότητας της μιας ποιότητας επί της άλλης. (Ας μην ξεχνά ο αναγνώστης πως ο νεοπαγανισμός για να αποδείξει την ανωτερότητα του ελληνικού πολιτισμού ανατρέχει πολλές φορές σε άλλους, εις τους οποίους βρίσκει «αξίες» και «ανακαλύψεις» των Ελλήνων οι οποίες μεταδόθηκαν στους πρώτους από τους τελευταίους την εποχή του «πανάρχαιου υπερπολιτισμού των θεών»)

Αριστερά: Γεώργιος Τσαγκρινός, Φυσικός - Διευθυντής περιοδικού Ιχώρ. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Alter, Οι Πύλες του Ανεξήγητου, θέμα «Τα μυστικά των αρχαίων» 18/02/2006)
4. Ο Γεώργιος Τσαγκρινός αντιφάσκοντας με τις θέσεις που εκφράζονται στο περιοδικό που διευθύνει, και δηλαδή περί «ισχυρού Ελλληνικού DNA», υποστηρίζει πως οι Ιάπωνες τουρίστες που κλαίνε στην Ακρόπολη «είναι Έλληνες». Αν και σωστά αναφέρει πως οι Έλληνες έθεσαν τα θεμέλια της επιστημονικής γνώσης δεν παραλείπει να προτείνει εκ νέου την θέση πως ότι «λέγεται σήμερα είναι επανάληψη (!) των όσων είπαν οι πρόγονοι» μας. Με άλλες λέξεις από την αρχαία Ελλάδα μέχρι σήμερα δεν υπάρχει ουδεμία πρόοδος σε κανένα τομέα λ.χ. στην Χημεία ή στην Βιολογία. Στην επόμενη θέση της Χριστίνας για την σημερινή Ελλάδα, βγάζει έναν εκτός θέματος πατριωτικό λόγο για τον πόλεμο της Αλβανίας και τα εισιτήρια των μουσείων για τα οποία πιστεύει ότι λανθασμένα χρεώνονται και οι Έλληνες πολίτες. Ενάντια στην θέση περί «ψευδαισθήσεων για την ελληνική ανωτερότητα» της Χριστίνας Μερτζανίδου εκρήγνυται λέγοντας πως το ζήτημα είναι πολιτικό και βάλει τον καπιταλισμό, τους τραπεζίτες, τις πιστωτικές κάρτες, τον ιμπεριαλισμό και τον Μπους, ορίζοντας την ανελευθερία της Ελλάδας σε εξωγενείς ιμπεριαλιστές εντολοδόχους. Αναφέρει εκτός θέματος, αφού το ζήτημα είναι η ψευδαίσθηση της ανωτερότητας των Ελλήνων, πως ο «καπιταλισμός δεν είναι ψευδαίσθηση». Εντούτοις καμιά αντίρρηση, αλλά οι θέσεις των «αριστερών» νεοπαγανιστών ενέχουν παραδοξότητες. Πρώτα και κύρια διότι υποστηρίζουν μετά μανίας την αρχαία Ελλάδα στην οποία η δουλεία ήταν πολύ χειρότερη από τις πιστωτικές κάρτες και τους τραπεζίτες, διότι υποστηρίζουν την θρησκευτική λατρεία ανάκτων - βασιλιάδων, διότι όλοι σχεδόν ανεξαρτήτως εμπνέονται από την Αρχαία Αθήνα η οποία δεν διέφερε στην πολιτική της προς τους άλλους Έλληνες, από ότι οι σημερινοί ιμπεριαλιστές προς τις μικρότερες δυνάμεις (βλέπε παράρτημα) και τέλος διότι ο εθνικισμός των αρχαιολατρών δεν απέχει και πολύ από τον ιμπεριαλισμό: «Τα όρια μεταξύ εθνικισμού και ιμπεριαλισμού είναι τόσον συγκεχυμένα, ώστε καθίσταται επί τη βάσει απλών εμπειρικών δεδομένων δυσχερέστατη ή διάκριση αυτών απ’ αλλήλων. » (Πηγή: Π. Κ Κανελλόπουλος, Δόκτωρας της Νομικής του Πανεπιστημίου της Αϊδελμβέργης, τέως Γενικός Γραμματεύς του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας, Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια, τόμος Θ΄, σελ. 723)

Αριστερά: «Θύμιος Καρακατσάνης: δεν γίνεται σήμερα πολιτικός χωρίς σφραγίδα και έγκριση». [Από την μια δεν εκπλήσσει η χρήση διασημοτήτων εκ μέρους του Δαυλού, σε μια προσπάθεια αυτοπροβολής και «επικύρωσης» του ανάμεσα στα νήπια και τους αφελείς, από την άλλη όμως είναι εκπληκτικότατο να παρατηρεί κανείς «προσωπικότητες» να δίδουν συνεντεύξεις σε ένα περιοδικό με τόσα ιστορικά ψεύδη και με τόσες ρατσιστικές και κομπλεξικές ιστορικές «ερμηνίες».] (Πηγή: Περιοδικό Δαυλός, τεύχος 194, εξώφυλλο)
Δεξιά: Θύμιος Καρακατσάνης, Ηθοποιός. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Alter, Οι Πύλες του Ανεξήγητου, θέμα «Τα μυστικά των αρχαίων» 18/02/2006)
5. Ο Θύμιος Καρακατσάνης επικαλείται τον «Κούλ» για να ρίξει την πρόταση πως αν και ο Ελληνικός πολιτισμός είναι παγκόσμια κληρονομιά εντούτοις οι Έλληνες «παίζουν καλύτερα» τον Αριστοφάνη, ενώ οι Άγγλοι «αηδιάζουν» τον θεατή του θεάτρου ενώ δεν παραλείπουν να διαστρεβλώνουν και τα έργα (σημ: το αυτό κάνουν και οι Έλληνες νεοπαγανιστές εδώ). Από την άλλη οι Ιάπωνες σαν «παίζουν» Μήδεια μοιάζουν ως «ηλίθια στρατιωτική άσκηση». Αυτά τα αποτελέσματα για τον Θύμιο Καρακατσάνη «εξηγούνται» από τους γενετιστές αφού όλες αυτές οι πληροφορίες (δηλαδή η ικανότητα περί Αριστοφάνη) βρίσκονται μέσα στο DNA των Ελλήνων. Καταλήγει λέγοντας πως το να είναι κάποιος «σωβινιστής είναι κακό πράγμα» αλλά το να είναι και «άπατρης είναι χειρότερο». Χρειάζεται μια «ισορροπία», διότι «άμα κάθεσαι στο ποδήλατο», «στο σίδερο θα πονέσει, γι’ αυτό έχουμε την σέλα.». Αυτή είναι ακόμη μια «απόδειξη» της «ανωτερότητας» των Ελλήνων δηλαδή...
Επίλογος
Εδώ αξίζει να θυμηθεί κανείς το περιοδικό Άρδην: «Κάποιος Κ. Ιωάννου γράφει άρθρο με τίτλο «Ο Σατανισμός, ιδεολογικό προϊόν του Εβραϊσμού». Ο εκδότης, σε άρθρο του με τίτλο «Ελληνικότης και Ελληνισμός», παραθέτει εντός πλαισίου τα εξής από τον Κ. Πλεύρη: «Από τα πανάρχαια χρόνια οι Έλληνες εκαυχώντο δια την υπεροχήν της φυλής των (όμαιμον). Το «πας μη ‘Ελλην βάρβαρος» είναι μια αλήθεια που επιβεβαίωσε ιστορία χιλιετιών. Κάθε φυλή έχει την αξίαν του πολιτισμού της. Επομένως, η Ελληνική Φυλή ως δημιουργήσασα άφθαστον πολιτισμόν προέχει όλων των άλλων. Όποιος αμφισβητεί την Ανωτερότητα της Ελληνικής Φυλής είναι Προδότης.» (Πηγή: Πηγή: Άρδην, τ. 53, Απρίλιος - Μάιος 2005, άρθρο στις σσ. 28-33)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου